Direktlänk till inlägg 12 april 2009

Söndag ... snart kalas

Av Susanne - 12 april 2009 13:50


Nu ligger BeNice o sover men jag tyckte precis att sladden till datorn rörde sig oroväckande!


Nala och husse är ute och springer, om 40 minuter ska han köra Carro och Elin till Karlskrona. De ska ta tåget till Göteborg, Carro ska bo hos Elin och göra praktik där i 3 veckor. Nu ska jag inte sova på 3 veckor alltså :-/


Kl 17, eller iaf innan kl 18 ska jag vara på kalas i Listerby. Lotta fyller 45 imorgon och det ska firas idag. Måste komplettera min present innan dess bara. Så Bengan får se till att han kommer hem direkt efter sin Karlskrona tur.

Undra hur hans hälsporre ska må efter löpningen idag. Det är väl bara mina bekymmer om han gnäller om det va?

 
 
Ingen bild

Marie

12 april 2009 19:15

"Den" Lotta??? Eller har du fler väninnor som heter Lotta? Ja fast egentligen - vad har jag med det att göra??? ;-)

Hoppas du var på ett trevligt kalas i alla fall!

 
Ingen bild

Suss

13 april 2009 08:47

Jajamen! Den Lotta är det!

Gamla människan :-) Idag fyller hon så jag får skriva ett stort GRATTIS till henne om en stund.
Ronneby läääängtar efter dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 juni 2009 16:20

  Ny blogg på: http://sussasvovvar.blogspot.com    

Av Susanne - 15 juni 2009 10:56

  När jag var ute med min hund igår på den dagliga timmesturen, så mötte vi en "ny" hund. Ny i bemärkelsen att vi inte har mött den tidigare.   Det var ett äldre par inkl ett barnbarn som var ute på promenad. Hunden liknar en korsning mellan rottis/l...

Av Susanne - 15 juni 2009 07:54

  Dagens Måndagstema är Barndomsminnen ...   O det har man naturligtvis massor. Detta foto får visa ett av mina barndomsminnen. Under flera år klädde vi ut oss till Påskkärringar på Skärtorsdagen. Denna bilden visar ett par som kom till oss för några...

Av Susanne - 14 juni 2009 16:11

  Nala fick som hon ville; Det blev ett dopp i sjön!   Det är inte speciellt varmt i vattnet men i luften har det passerat 20 graders strecket - UPPÅT alltså. :-)   Så lite inkallningsträning, pinnkastning, bad och allmänt bus - det är livet det! BeN...

Av Susanne - 14 juni 2009 09:30

  Dagens tema på FotoTriss är HETT!   Bilder från Egypten får spegla det ...   Sandstorm i den heta öknen!    Det var HETT när vi var vid Pyramiderna i Giza. Ca 50 gradet varmt :-)   Olika sallader med HET harissa till ...   ...

Ovido - Quiz & Flashcards