Alla inlägg den 16 april 2009

Av Susanne - 16 april 2009 15:49


Först o främst så är det här inte min bästa dag. Jag mår skit!


Men det bryr sig inte BeNice om :-)


Idag har vi för första gången borstat de små bissingarna! En spännande upplevelse - o tandkrämen var god tyckte hon. Inget för mej tror jag inte eftersom den smakar LEVER :-/


Vi har träffat Tora och Molly en kort stund, därefter cachade vi. Det var en "ut-cachade-in i bilen igen" cache. Inte så roligt när man inte får gå en bit men bra när man har en BeNice med sig.

Ett mysigt ställe ovanför Johannishus slott som jag åkt, kört moppe o ridit förbi många gånger.


Därefter SOV damerna. Båda två, både länge och väl. Inte så konstigt.


För en stund sedan var jag tvungen att ta fram den eländiga dammsugaren igen. Inget kul tycker BeNice. Nala och hon var på altanen men när jag öppnade dörren för att rista tasshandduken (tassduken?). BeNice var nyfiken på den där som står här inne o bara låter konstigt (inte husse! utan dammsugaren). Jag satte dammsugaren på lägsta sugfunktion - går något tystare då iaf - beväpnad med godis. Ropade på henne och tog emot henne med sedvanligt treevligt bemötande då hon kom.

Sedan fick hon en godisbit för varje steg vi närmade oss dammsugaren. När BeNice mod svek henne så visade Nala hur det skulle gå till. Näst sista godisbiten togs från dammsugarmunstycket när dammsugaren var i gång :-) Därefter fick de en godisbit var för att de varit SÅÅÅ MODIGA. Nala tycker det är skitbra denna metoden. Hon undrar varför man får godis för ingenting SÅ JÄKLA OFTA! Men hon klagar inte :-)


Ovido - Quiz & Flashcards