Alla inlägg den 6 april 2009

Av Susanne - 6 april 2009 08:34


Väcktes av min lilla ängel BeNice kl 0530 idag. Kunde inte somna om - men det kunde HON.

Så tänkte jag att eftersom jag ändå är vaken, varför inte börja jobba? Sagt och gjort! Men då går det inte att logga in!


Har provat flera gånger nu, ingen mening att felanmäla ännu eftersom ITavdelningen ändå inte vaknat. Lagom till att de är på plats kommer det att funka. Jag LOVAR!


Fixat lite på en hemsida, dricker kaffe, har varit ute i vårvädret och lekt hundlekar med Nala och BeNice. Visst är jag trött - det är fortfarande gryning enligt min sätt att se - men herregud det är VÅR. Solen börjar värma, om det inte varit för att BeNice just lagt sig till ro så hade jag tagit med mig kaffekoppen och satt mig ute!

Nej förresten, om det inte varit för BeNice hade jag fortfarande sovit! :-)


Ovido - Quiz & Flashcards