Alla inlägg den 8 april 2009

Av Susanne - 8 april 2009 09:26


Igår lurade vi Lotta! Memme kom hem för att vara med på mammas *host, host* 4 *host* 5 års dag. O alla visste utom Lotta!


Jag ringde och bjöd in Lotta för att se valpen - "bara ett snabbbesök efter jobbet". Jodå hon skulle komma.

Hämtade Memme vid tåget kl 3, och här satt vi och väntade på att Wewwe o Becka skulle komma med kebaben .. då ringer LOTTA! Jag fick hålla för munnen på Memme :-) och Lotta säger att hon måste jobba över och inte hinner komma hit. SUCK!

Så ungarna fick köra ut till Listerby och överraska henne där istället. Hon blev både överraskad OCH glad av att se henne.


Det regnar, jag har jobbat mina tre timmar idag och klockan är halv tio ... Just det, nån kör upp mig i ottan!

Nu ska jag gå o lägga mig en stund för lillasyster BeNice sover.

Av Susanne - 8 april 2009 08:07


Sverigs första hundpsykolog har en del att säga:


http://www.expressen.se/husdjur/1.1526357/anders-lar-dig-tala-med-hundar

Ovido - Quiz & Flashcards