Alla inlägg den 29 april 2009

Av Susanne - 29 april 2009 15:50


Farmor (min svärmor men det är snällare att kalla henne Farmor - Det är ju Carros farmor iaf) har opererat knäet och har kommit hem. Vi åkte ut och hälsade på idag för jag har inte pratat med henne sedan operationen. Bengan har skött all kommunikation. Men idag tog det dåliga samvetet över - och det faktum att det är 20 grader varmt och de bor precis vid havet. :-)

Ego? Jag? Nähä! Lastade in hundarna i bilen och köpte en "Välkommen hem blomma".


Nala och BeNice tog sig ett bad, nåja Nala simmade och BeNice blötte tassarna. En av gubbarna där ute mätte vattentemperaturen. Det var

F E M T O N (15) grader i vattnet, i havet - Östersjön!

Det är bara den 29:de april trots allt!


Och jag fick kaffe och hembakad muffins!


Hundfoto från Aspan:



Av Susanne - 29 april 2009 08:33


Jag sitter o jobbar o slänger ett öga in på min tillfälliga säng.


Där ligger min otroligt charmiga hundvalp o käkar på en stor, skitig o blöt pinne som hon hämtat utifrån!

Kan tänka mig att byta lakan innan jag ska ligga där :-/

Ovido - Quiz & Flashcards