Alla inlägg den 27 april 2009

Av Susanne - 27 april 2009 14:23


Dagens övning var egentligen att hitta en cache men vi passade på att ha koträning samtidigt.


Det var inga problem med kossorna, inte ens när de råmade, men ev av dem gjorde något som lät som en spark på något - DÅ for BeNice iväg. Och Nala efter! Nala måste väl valla in henne antar jag. När hon stannade så ropade jag på henne, hon kom som en oljad blixt :-) Nala försökte sakta ner farten på henne men BeNice bara hoppade åt sidan och fortsatte! Jag hoppas att den inkallningen sitter för livet!


Ikväll händer inget antar jag. Bengan ska hälsa på Ingamay på lassarettet. Vi andra får vara hemma. Hoppas Carro kommer hem snart igen så man har barnvakt!

Vi har fått inbjudan till ett 50 års kalas idag. Mitt ex fyller 50. Han var 24 när vi träffades. Herregud! Vart tog dessa åren vägen då?


Nåja, Bild på koträning kommer här!



Ovido - Quiz & Flashcards