Alla inlägg den 20 april 2009

Av Susanne - 20 april 2009 09:15


Det är inte många gånger jag har varit stolt över min kusins bravader som det stått i tidningarna om (bortsett från en del fotbollsreferat) men idag är jag det :-) Inte ett enda av de tråkiga ord som jag har kunnat läsa i tidigare artiklar finns med. Då har visserligen inte hans namn stått i artikeln :-/

Stolt äldsta o klokaste kusin lägger härmed ut länken om Kusin Jonny Karlsson:

http://www.blt.se/nyheter/blekinge/de-raddade-rodebyskolan(1279137).gm


Annars är det så att jag längtar efter Carro idag! :-(

Hon har varit bort i en vecka, har PIERCAT sig och kommer hem på fredag. Jag får äran att hämta henne och tvätten vid stationen men hon ska inte vara hemma på kvällen. Schysst unge den!


Läste ett japanskt ordspråk som är riktigt bra och sant:

"Det finns inget som är dyrare än gratis"

Ovido - Quiz & Flashcards