Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Jobb

Av Susanne - 5 maj 2009 08:07


Idag ska min hundar vara hemma och passa Carro. Nästan hela dan. HUR ska matte klara sig som måste jobba? Usch - stackars matte! :-(


Igår lyckade alla (Carro var inte hemma) somna en stund vid fem-halv sex :-) På tre olika ställen låg vi för Nala och jag delade säng. Mysigt! Men det innebar att jag faktiskt hade ork för att göra nåt på kvällen. Så vi åkte till Lönnamohagen och tog en cache där.

Vi var hemma vid 8 och lyckades kolla på teve ända till kl 22:30!


När vi ändå var ute så tränade vi både gå fint och inkallning! Ännu så länge funkar det superbra. Även när Nala dyker på BeNice på halva vägen :-/


Vi gjorde även ett sök var med hundarna. BeNice är på steg 1 och Nala på steg 2 ungefär. Men de hittar oss och glädjen finns där.

Jag ska kolla med Dorothy om vi kan åka ut till Johannishus i helgen o leka lite där.


Snart dags att åka o jobba i Karlskrona!



 
 
Marie

Marie

5 maj 2009 12:02

Jag får väl helt enkelt komma på besök hos dig oftare så kan vi titta på molnen tillsammans... För min familj skiter också fullkomligt i både moln och andra trevligheter jag hittar och visar dem!

Eller det var inte av den anledningen du menade??? Kanske ska jag starta filial hos dig??? Hade varit fräckt i och för sig! ;-)

Hoppas dagen i Karlskrona blev trevlig!

http://www.hundblogga.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

5 maj 2009 20:13

Tack för tipset om boken! Den får vi absolut kolla in. Alla tips är välkommna. Det är lite jobbigt för mig som kanske inte är så stark att hålla emot ibland hihi

Ha en superfin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 15 juni 2009 16:20

  Ny blogg på: http://sussasvovvar.blogspot.com    

Av Susanne - 15 juni 2009 10:56

  När jag var ute med min hund igår på den dagliga timmesturen, så mötte vi en "ny" hund. Ny i bemärkelsen att vi inte har mött den tidigare.   Det var ett äldre par inkl ett barnbarn som var ute på promenad. Hunden liknar en korsning mellan rottis/l...

Av Susanne - 15 juni 2009 07:54

  Dagens Måndagstema är Barndomsminnen ...   O det har man naturligtvis massor. Detta foto får visa ett av mina barndomsminnen. Under flera år klädde vi ut oss till Påskkärringar på Skärtorsdagen. Denna bilden visar ett par som kom till oss för några...

Av Susanne - 14 juni 2009 16:11

  Nala fick som hon ville; Det blev ett dopp i sjön!   Det är inte speciellt varmt i vattnet men i luften har det passerat 20 graders strecket - UPPÅT alltså. :-)   Så lite inkallningsträning, pinnkastning, bad och allmänt bus - det är livet det! BeN...

Av Susanne - 14 juni 2009 09:30

  Dagens tema på FotoTriss är HETT!   Bilder från Egypten får spegla det ...   Sandstorm i den heta öknen!    Det var HETT när vi var vid Pyramiderna i Giza. Ca 50 gradet varmt :-)   Olika sallader med HET harissa till ...   ...

Ovido - Quiz & Flashcards