Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Susanne - 14 maj 2009 15:02


Temat på http://torsdagstema.blogspot.com/ är idag "På Topp"


Här kommer Nala när hon är på topp! Det var svårt att balansera men det är mattes duktiga vovve så hon fixade det. Tänk vad jag utsätter min älskade hund för, bara för att få ett bra foto :-)


Nala på toppen

Toppenbra Nala!


Vingligt

Det är en evig balansgång där uppe på toppen!



Av Susanne - 14 maj 2009 09:08


Nu tycker jag det verkar som om det är Student på gång!

Ikväll ska vi på möte om utspark, kortege och alkohol ;-)


Julia (MIN kusin) och Carro ska ha studentfesten ihop. Det är flera som vill fira båda ungarna, jag kanske vill vara på min yngsta och sista (hoppas jag verkligen) kusins student. Kanske alltså :-)

Så lokalen är bokad, maten beställd, plakaten finns - ett gemensamt till utsparken på Torget och varsett till kortegen, balklänningen är nästan klar, skor till den tror jag finns ... MEN den vita klänningen till den STORA UTSPARKEN finns inte. Jag har inte lagt mig i hopp om att slippa bråka om den men nu verkar det som om rätt klänning inte finns *suck*.

Och jag tror inte vi vågar vänta till vi är i Stockholm den 5 juni, inte med utspark den 11:e

Nåja, jag ska kolla på kvällens möte om det är OK att hon går naken :-D


Jag tror på en skoGsrunda (måste redigera från "skosrunda", en del är SÅ retfulla o påpekar sånt :-D ) med doggsen idag! Men inte nu för just nu sover de. O att väcka den björn som sover ... Nej, inte idag!



Ovido - Quiz & Flashcards