Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Susanne - 9 maj 2009 19:13


Visst är det väl härligt med lördagar? Nåt speciellt liksom.


Vi har varit hos BeNice gammelhusse o matte. Jag hjälper dem att uppdatera hemsidan emellanåt. Trevligt att träffa dem!


BeNice blir så glad när hon ser dem! Hon vet inte till sig av glädje :-)


När vi hade varit där så tog vi en cache: Fabian Månssons gravplats. Just det, den ska reggas också. Det får jag inte glömma.


Godis till duktiga Geodogs

Godis efter enträget sök av Geodogsen!


Carro passade Bono från kl halv två, sedan tog vi över när vi kom hem. BeNice är på Bono hela tiden! Vi har delat av dem ett tag så de skulle kunna koppla av lite. Just nu är de tillsammans (inte avdelade) och det är lugnt. Men jag befarar att det är lugnet före stormen!




Av Susanne - 9 maj 2009 07:36


Idag kommer Marie till Ronneby och jag är uppbokad på annat. Uppbokad på annat TREVLIGT men ändå!


Det ska bara köra ihop sig! :-(


Vi har inte träffats sedan i november när mina hundar blev diplomerade geodogs! Tur man kan hålla kontakt utan att träffas så att säga.


Nu har jag en hund som piper o vill ut, en hund som inte piper men verkar behöva gå ut!



Ovido - Quiz & Flashcards