Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Susanne - 18 maj 2009 08:29


Måndagstemat är Glädje.


Glädje för mig är:


Barnen - här är det mitt yngsta barn



Hundarna



Oväntade möten


Promenader med hunden ...


Av Susanne - 18 maj 2009 08:05


Tur att det var riktigt bra väder igår när jag var med sonen och svärdottern på hundutställning! Deras lille Volpino Italiano fick bra omdöme och fick ett CK. Jättebra sägs det :-)


Idag regnar det, vet inte vad vi ska hitta på idag. Ska jobba om en stund - får dela upp det i omgångar idag tror jag.


Men jag har hittat en intressant artikel på expressen.se:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5168788.ab


Jag badar hellre mina hundar själv faktiskt - även om det inte är gjort i en handvändning. Undra om uppfinnare har testat det själv?

Ibland blir även vänliga intentioner djurplågeri ...


Ovido - Quiz & Flashcards