Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Susanne - 16 maj 2009 16:13


HÅR! - Ett fototema som passade perfekt idag. Dottern har varit och "Prov satt upp" håret i studentbalsfrisyren idag.


Sett från ovan:


Av Susanne - 16 maj 2009 09:11


Bengan har precis stuckit iväg för att springa den årliga milen med post-kompisarna. Vi skulle varit med, Nala skulle ha sprungit med honom och BeNice och jag skulle ha ... väntat.


Men jag mår skit och har lyckats få så ont i foten ... att Robban MÅSTE ta stol med till mig imorgon.


Jag ska ladda kamerabatterier, tömma minneskort och annat man kan behöva göra för att ta finfina bilder i Hässleholm imorgon.


Ska bli kul att se Bones sopa banan av sin fine italienske pappa :-)

Det där är bara en dröm ännu så länge tror jag, men han kanske kan få gå upp emot något syskon eller någon av uppfödarens hundar? BIR hade inte suttit fel - säger jag som INTE tycker om utställningar och bedömningar av den sorten *fniss* ... Jag tycker bara om det om Bono får bra omdöme :-D


Dags för BeNice att börja träna inför utställningen i Ronneby. Den första och troligen den sista. Men hon måste väl kunna stå stilla och låta nån peta henne i munnen antar jag. Utan att bita denne "nån". Ska bli spännande!


Herregud, HUR ska det gå?

Ovido - Quiz & Flashcards