Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Susanne - 15 maj 2009 14:49


Svart o grönt är dagens färger på FredagsFärger.


Koppel i det gröna

Svart koppel i den gröna bokskogen ...

Av Susanne - 15 maj 2009 07:57


Det finns inte ord för vad jag tycker om djurplågare!

Läs artikeln nedan om ni orkar :-(


http://www.expressen.se/husdjur/1.1569376/har-kastar-han-sin-hund-i-havet


O på tal om det: Fosterföräldrarna som är åtalade för att de hängde upp fosterbarnen i krokar  ... Gjorde de verkligen det? Jag menar, hur i h-vete är folk funtade?

I denna artikeln säger mamman att inget av det pojkarna säger är sant. O vet ni? Jag hoppas hon talar sanning. Men jag är inte så säker på det. :-/


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1569038/fostermamman-orkar-inte-se-dem

Av Susanne - 15 maj 2009 06:59


Fy fasen vad jag är trött!


Blev väckt tidigt som fasen och kunde inte somna om. Nu är jag beredd att lägga mig en stund igen när övriga har varit ute och dessutom fått frukost.


Vad ska jag göra med mina hundar idag? Nån som har förslag på aktivering?



Av Susanne - 15 maj 2009 06:43


och det är dessutom temat på Fredagsfoto.


Nybadad Nala i grönskan

Efter ett dopp i sjön


Syren

Syrenen snart i full blom


Ovido - Quiz & Flashcards