Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Susanne - 10 maj 2009 14:53


Det är första gången jag är med i http://tisdagstema.se/, jag läste i reglerna att det inte gör nåt om man är "sen" (en vecka ungefär) men att det är kul om bilderna länkas på tisdagen. Förmodligen kan jag lova att jag inte ska vara så här sen någon gång igen :-)


Temat är "Flytta", bilden kommer här och tolkningen under bilden!


Flyttar tassarna i trav

Min tolkning: Nala flyttar tassarna i trav ...

Av Susanne - 10 maj 2009 11:37


Nu vet jag en o annan som hajar till :-)


BeNice och jag har varit ute på Bruks idag. Vi passade på att miljöträna lite när jag ändå skulle hämta min solbrillor där. (En historia i sig).


Husse passade på att klippa gräset här under tiden :-D


BeNice på Bruks

Blir man GALEN när man är på Bruks? 


Jo, miljöträna på Ronneby Brukshundsklubb ... Eftersom valpkurser inte växer på träd här så funderar jag på en valpkurs där. Numer vet jag att jag är tillräckligt säker på hurjag vill träna hund för att tillåta mig att inledas i frestelse. Tanken med att gå en valpkurs är dels träningen för BeNice att befinna sig där, miljön, alla hundar etc. Men jag tänkte att jag kan få tips om VAD jag ska träna, ev hur i vissa lägen ...

Tänk om någon kunde ordna en klickerkurs med shejping av valpar i fokus. Det hade varit grejer det. Det kan jag också träna själv men jag vill ha någon som kommer med idéerna! Jag fastnar ju hela tiden :-(



Ovido - Quiz & Flashcards