Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Susanne - 4 maj 2009 10:14


Har precis jobbat klart för dagen. Extra kul idag eftersom jag har påbörjat mitt nya uppdrag, jag har fått svar på flera avikelser jag har skickat, fått reda på att jag ska till Stockholm den 4:de juni med jobbet ... Just den 4:de juni är superbra eftersom jag ska till Stockhom den 5:te juni med familjen. Bengan o Carro ska på Springsteen-konsert och jag ska umgås med en Stockhomskollega. Perfekt tycker jag!


Jag ska försöka få Robban o Tilda att vara här och passa hundarna. Enklare med tanke på att de bor på översta våningen utan hiss ... om de nu bor kvar i den lägenheten förstås. Det är mycket flyttningar (OBS: två "t" :-D ) på gång där just nu.



Idag tror jag det blir en skogsrunda med hundarna. En så lång runda som BeNice orkar helt enkelt. Nala får sin runda efter maten ikväll. På tal om mat ja! Måste beställa inför nästa leverans. Mina hundar käkar foder från Bravo. Nala äter färskfoder och torrfoder, och BeNice får numera deras valpfoder. Jag tycker de verkar må bra på det. Pälsen är fin, tom BeNice päls börjar glänsa. Den är så ullig o mysig o nu är jag "rädd" för att hon håller på att få "riktig" päls. Päsen på svansen har satt fart och det ser ut som om mammeluckerna börjar komma också :-)


Det kanske finns en ny cache utlagd i närheten. Tycker att de har varit dåliga med att lägga ut nu ett tag (säger jag som inte lagt ut en enda).


Ovido - Quiz & Flashcards