Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Susanne - 12 maj 2009 09:19


fan är lös!

http://www.kvp.se/nyheter/1.1565876/sonen-vagrade-fildela-piskades-med-hundkedja


Undra hur en sån människa är funtad egentligen? Hyr filmerna din jävla snåljåp!

Piska ungen för att han vägrar var olaglig. HALLÅ? Enligt Kvp gick pappan lös på datorn, möblerna o sin son. Eftersom han piskades med en hundkedja undrar jag vad som hänt med hunden?

"Jag var frustrerad, förklarade pappan sitt raseriutbrott, enligt Metro"

 Frusterad? FRUSTRERAD? Nej, DUM I HUVUDET!


Nu kommer min son att kommentera mitt inlägg med nåt i stil med: "Ska du säga som slängde in mig i en stol när jag var liten. Och jag fick ett sår i huvudet som ösblödde ..."

Nåja, vi LEKTE faktiskt och busade i en Sacco-säck. Inte kan väl jag hjälpa att ungen ramlade ur säcken och slog huvudet i ett stolsben? :-)

Besök på läkarstationen, doktorn frågar -"Vad har hänt med dig då?"

Robban säger -"Mamma har slängt in mig i en stol!"

Gissa om jag såg utredningarna om misshandel framför mig? Men icke!

De kanske bara rapporterar återkommande skador :-/


Av Susanne - 12 maj 2009 07:03


Dagens tema på http://tisdagstema.se är GUMMI!


Jösses vad många olika gummi det finns. Tuggummi, Kondomer (väldigt kreativt förslag på bild där kan jag säga men jag censurerade det själv :-D ), vingummi, gummistövlar (som sonen kan behöva som ska flytta ut på landet), suddigummi ...


Jag fastnade för hundleksak av gummi:


Hundar med gummileksak

Nala och BeNice har precis busat runt med två gummileksaker


Riktigt bra leksak för övrigt. Man kan inte tro att valpen har lekt med dem. De är hela (inte sönderbitna) och greppvänliga.


Gummileksak

Välanvänd!

Ovido - Quiz & Flashcards