Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Susanne - 19 februari 2009 21:40


Ikväll har husse fått se sin lilla BeNice :-)


Hon var väldigt lugn så han blev lite rädd att hon var FÖR lugn. Men ... Han fick se henne i full fart i valplådan! Jag tror nästan han ångrade sina ord då :-)


Vi fotade alla valparna och det är meningen att jag ska lägga upp bilderna på deras hemsida. Tydligen har de något supportavtal med uppdatering 1 ggr i månaden och det är för sällan när man ska visa valpar!

Alla 9 valparna är ännu inte tingade men med Bengans foto o mitt upplägg så går de åt som smör i solsken tror jag.

Bilder kommer ... måste fixa lite med dem innan bara :-)

Dessutom kommer ni se att BeNice är finast! *gapskratt*


Inte behöver jag väl oroa mig för att Nala inte ska vilja vara extra mamma?

Ovido - Quiz & Flashcards