Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Susanne - 14 februari 2009 22:11


Idag var det dags! Vi skulle få träffa BeNice! O det fick vi!


Herregud vad söta - man vill ha alla de små godingarna. O man vill ha dem med sig hem NU.


Det var många BeNice-tankar i huvudet igårkväll. Jag kunde knappt njuta av Månsemannen.

Mamma har säkert grejer kvar från när Molly var liten: Buren framför allt. BeNice kan nog ha den i början i alla fall. Det finns säkert ett halsband vi kan få låna och som hon kan ha någon av de närmsta veckorna. Jag är tacksam om hon är lite van vid halsband.


Ang Meodifestivalen: Jag håller på att bli galen på de där röstningsreglerna och jag har inte satt mig in i hur det funkar med den internationella juryns röst. För min del så tycker jag inte att någon av de som redan har tagit sig vidare skulle få en röst av jury. Utan en av de 4 som inte tagit sig vidare skulle få en chans via den där juryn - om den nu måste finnas. O sen måste den där jäkla duellen bort! Jag förstår att man vill ha fler telefonröster så man kan tjäna "lite" pengar på det MEN HERREGUD, det är ju ett skitsystem!


Nästa låt att lägga in i podden? Den där med Cookies&Beans!


Foto från träffen med BeNice ...



Ovido - Quiz & Flashcards