Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Susanne - 7 februari 2009 16:38


Lördag = Melodikrysset!

Därför börjar börjar ingen lördag före 11:00 hos oss - om det inte är nåt speciellt förstås!

Idag gick iallafall långrundan inkl geocachingen ute på Skärva. Det var verkligen GRÅTT idag. Vi såg definitivt inte Karlskrona vilket vi borde gjort.


Nala var jätteduktig när hon letade och hittade cachen. Hon var så NÖJD med sig själv och hon hjälpte även till att ta fram burken. Kameran var med och för evigade detta ögonblick oxå.


Carro är på någon slags kombinerad maskerad och middag (som lagas gemensamt). Jag är tvungen att avslöja menyn för jag funderar på varför sambon o jag käkar pizza?


Förrätt: Toast Skagen

Huvudrätt: OXFILÈ, hemlagade potatisklyftor med hemgjord bearneisås ...

Efterrätten: Ännu så länge hemlig


Jag kan inte erkänna annat än att jag är avundsjuk. Ska bli spännande att höra vad Carro har att säga om käket sedan - om hon minns nåt! *hmmm*


Karlskrona i dimma ...

Ovido - Quiz & Flashcards