Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Susanne - 5 februari 2009 10:56


underbar, alldeles kul eller FULLSTÄNDIGT SKITJOBBIG!


Tyvärr är det inte ledningen, chefer eller nån på högre nivå utan delar av mina kollegor som bara är för MYCKET - eller kanske för lite. SUCK!

Idag insåg några att det är dags för Extern revision IDAG! Jag blir så jävla irriterad och det gör bara att mina arbetsuppgifter känns fullständigt meningslösa. De undrar säkert vad jag gör när jag jobbar hemifrån - får jag frågan så ska jag svara som det är; UNDERLÄTTAR FÖR DOM!

Jävla vad arg jag var och vad irriterad jag fortfarande är! Mitt blodtryck jobbar för fullt kan man säga ... O det är fan inte värt att få en hjärnblödning på grund av dom. Nä ... bättre att vara hemma i lugn och ro än att behöva prata med sina kollegor.


Tur att jag bara ska blogga om hundar! Hundar är i allmänhet blodtryckssänkande och i synnerhet min hund. Hon är världens coolaste tror jag. Visserligen har hon nån slags inre stress men hon portionerar ut den stressen i lagom portioner - och vi är väl medvetna om den och jobbar med det. Hon är glad, pigg, uppfodrande, lekfull, snäll och en riktigt hussegris. Dessutom vaktar hon huset - ingen inbrottstjuv kommer oskadd in här inte.


Jag har bestämt att BeNice ska bli en mattegris. *in my dreams*

På Alla hjärtans dag ska Carro och jag åka och kolla på de små liven. Jag tror väl inte att vi ska bestämma vem som är BeNice då men ... Alla tror ju att den första valpen som tar kontakt med mig är den hund vi köper, ÄVEN om det är en av hanarna. PAH! säger jag då.

Jag har drömt och längtat efter en SMT-tik så länge nu att jag inte kommer att låta den drömmen rasa på målsnöret.

Imorgon blir det hundjobb igen som ska rapporteras här. Kanske kommer ihåg kameran denna gången :-)


Ovido - Quiz & Flashcards