Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Susanne - 27 mars 2009 09:59


Klickerträning blir det! BeNice har inte riktigt kopplat klicket ännu men det är på G!


I morse så låg vi och vilade (det blir tidiga mornar nämligen) i Bettys säng, Nala, BeNice och jag. Det märks att hon är en stor tjej nu. 9 veckor idag :-) Tänk att kunna ligga stilla trots att Nala också hoppade upp i sängen. MYSIGT!


Nala accepterar henne mer och mer. Hon är aldrig elak eller så den hunden men när BeNice har kommit och lagt sig nära henne har Nala valt att gå. Igår och idag har hon legat kvar. Jag tror inte att Nala älskar BeNice ännu, men BeNice älskar Nala!


Karlskrona framåt eftermiddagen. Vi har inte tränat bilåkning i bur bak i bilen ännu. Så antingen får det bli åkning framme vid mina fötter eller inte alls ... eller i baksätet med mig bredvid komjag precis på! DET får det bli.

Jag säger ju att det är som att ha en liten unge.





Ovido - Quiz & Flashcards