Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Susanne - 6 mars 2009 23:45


min sambo fyller 50 år på måndag ... ja just det F E M T I O år!


Det kan man inte tro säger alla. Näää det kan man inte tro. O inte heller förstå.

Men 50 år - visst är det väl "over the hill"? För hur det än är kan man inte räkna med att bli äldre än 100. Nu är det inte omöjligt när det gäller honom men ... Jag tror inte att han kommer in i någon 50 års-kris men det är troligt att JAG gör det. 50 år! Inte klokt. Jag minns att jag var lika förfärad, förvånad och det kändes så OVERKLIGT när han fyllde 30 och 40 också. Fördelen är att jag har några år att vänja mig vid att jag också är på väg dit.


Ikväll har vi har haft den närmsta släkten här ... Undra hur det känns att få fira sin sons 50 års dag? Jag är nöjd om jag får vara med och fira hälften av de åren på Robban. Men de kanske tänkte likadant när Bengan fyllde 50?

Nä det gjorde de inte för de har ingen tanke på att komma in i en livskris :-)


Skönt för dem!


Men jag kan halka in i vilken kris som helst - Carro fyllde ju 19 häromdan!



Ovido - Quiz & Flashcards