Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Susanne - 31 januari 2009 11:08

Idag har vi varit i Kalmar. När Carro jag var klara med IKEA så ringde Yvve: Adam hade haft alla rätt på matte-provet!

ÅÅÅÅ vad jag blev glad! O jag hoppas att han är det oxå!


Annars var Ikea som vanligt men det är första gången jag går ut därifrån o bara handlat för 200 spänn! HURRA!

Bengan var på MediaMarkt och Stadium under tiden. På MediaMarkt blev det en telefon och på Stadium köpte han 3 st muggar för vårt geocachande friluftsliv. Carro fick en oxå eftersom vi ska ha choklad med oss när vi är på utflykt i Säfsen.

Därefter var jag på Hööks och shoppade ett agilityhinder till Bones! Det blir nog kul för Bono (och Tilda) ...

O så blev det en boll till Nala och en till BeNice :-) Så nu är första grejen inköpt till nya vovven.

BeNice är nu en vecka gammal - bara två veckor tills vi får träffa valparna. Vi har 6 tjejer att välja på så jag får nog be Lena hjälpa till.

Imorgon ska jag på bio -  det är minst 5 år sen sist så det är på tiden. Barnfilm med Carro o fyra av Tobbes kusiner ... KUL tycker jag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards