Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Susanne - 29 januari 2009 20:16

Foto på Betty måste finnas på mattes blogg!

Tänk att man kan sakna en hund så! Mattes goa, söta, mys-mysiga hund! Åååå vad jag längtar efter henne!


Mattes lilla flicka som väntar på mej i hundhimlen

Av Susanne - 29 januari 2009 15:50

Idag jobbade jag en stund på förmiddagen bara. Försöker fördela nåt så när jämt över dagarna så jag inte behöver få så jäkla ont!


Vid halv tolv körde Nala o jag mot Jhus men gjorde ett stopp på Lidl först. Korven var slut hemma och lite gott godis i fickan är inte fel ... Fråga Molly får ni höra!

Mamma var i affären när jag kom ut men Nala o jag roade oss med Bonnies (grannens) boll. Jag trodde att både Molly och Tora skulle vara lite uppjagade när de kom ut. Mamma var nog mer oroad än jag så hon tog först ut Molly i koppel men indåg efter 1/100 sek att det bara var till att ta av kopplet. Jag tog Tora med mig ut när hon och jag hade skivat och delat korv :-)

Det gick precis lika bra det.

Nästa gång tror jag  att vi kör iväg nånstans ...  Bara för omväxlingsskull


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards