Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Susanne - 26 januari 2009 13:02

Idag kunde vi inte låta bli; Vi var tvugna att leta rätt på cachen vid Nässjön.


Jag tror att både Nala och jag rekommenderar att cacha här när det är torrare i marken. Dels regnade/snöade det, dels var det lerigt, cachen låg på en hal "bergvägg". Jag såg framför mig hur jag skulle ramla ner i sjön :-/ O vad hade jag gjort om Nala halkat?

Men en cache är en cache är en cache ... O Nala hittade, markerade o plockade fram burken i värsta Betty-stil.


Jag har fixat Springsteenbiljetter till Bengan o Carro, så nu ska vi hitta ett bra boende också. Hotell nära Stockholms Stadion.

Robban får vara hundvakt, men OM vi ska köra upp och OM hotellet tar emot husdjur så får kanske stora duktiga flick-vovvar följa med. Bäbisar kan man inte ha med sig förstås :-)

Men vilket jäkla strul att få tag på biljetter, först en timme försenad försäljningstart, jag kom fram 6 ggr för att boka 2 st biljetter och sen var det fullt på servern så jag inte kom fram till betalningen. Men 7:de gången gillt ... Man får helt enkelt inte ge upp!


Imorgon ska vi boka Säfsen - om jag får kontakt med Bengan så länge ...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards